Racó per a docents

Atenció al professorat

Docents, des del Departament d’Educació i Activitats, volem estar al vostre costat!

Si voleu venir al Museu o al Jardí a fer una activitat amb nosaltres, consulteu la nostra Oferta educativa. Si desitgeu proposar-nos un projecte educatiu singular, llegiu el nostre espai Col·laborem?.

Davant de qualsevol dubte o consulta sobre alguna d’aquestes propostes, podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic edunat@bcn.cat.

Si veniu a fer una activitat dinamitzada… Ens podeu fer arribar les característiques del vostre grup i informar-nos sobre allò que esteu treballant a l’aula, de manera que puguem adaptar-nos al màxim a les vostres necessitats via correu electrònic edunat@bcn.cat.

Si veniu a fer una visita lliure…. us recomanem assistir a les sessions de docents.

A banda, hem preparat una sèrie de recursos, propis i externs, que us poden ser d’utilitat en la vostra tasca docent. N’hi ha de relacionats amb les nostres exposicions, però també en trobareu sobre ciències naturals i ciència ciutadana.

A més a més, podeu consultar les nostres publicacions sobre didàctica de les ciències i també consultar l’oferta d’activitats que tenim plantejada per a mostrar el nostre model pedagògic a docents i col·lectius interessats en didàctica.

Per últim, recordar-vos que amb el vostre carnet docent podeu accedir gratuïtament a totes les nostres exposicions, tant al Museu del Parc del Fòrum, al Jardí Botànic o al nou Centre Martorell d’Exposicions.

Us hi esperem!