EDUNAT


 

Racó per a docents

Formació i atenció del professorat


Docents, des del Departament d’Educació i Activitats, volem estar al vostre costat!

Si voleu venir al Museu o al Jardí a fer una activitat amb nosaltres, consulteu la nostra Oferta educativa. Si desitgeu proposar-nos un projecte educatiu singular, llegiu el nostre espai Col·laborem?.

Davant de qualsevol dubte o consulta sobre alguna d’aquestes propostes, podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic edunat@bcn.cat.

Si veniu a fer una activitat dinamitzada… Ens podeu fer arribar les característiques del vostre grup i informar-nos sobre allò que esteu treballant a l’aula, de manera que puguem adaptar-nos al màxim a les vostres necessitats via correu electrònic edunat@bcn.cat.

Si us voleu preparar la visita lliure en una de les nostres seus… us recomanem assistir a les sessions de docents per tal de preparar-vos la visita lliure.

Si voleu conèixer com aprenem ciència amb els infants de 0 a 6 anys… Us convidem al Niu de Ciència a fer l’activitat ‘Com fem el Niu?’.
Per assistir a una de les sessions al Niu de Ciència és necessari apuntar-se en el següent formulari d’inscripció.

  • Dimarts 3 de novembre de 18 a 19.30 h
  • Dimecres 17 de març de 18 a 19.30 h
  • Dijous 29 d’abril de 18 a 19.30 h

El dissabte 14 de novembre celebrarem els 15 anys del Niu de Ciència amb una jornada per a docents, dedicada a la didàctica de les ciències per a infants de 0 a 6 anys. Les inscripcions encara no estan obertes, però si no us ho voleu perdre, inscriviu-vos en el següent formulari i us enviarem tota la informació.

Si voleu reflexionar com utilitzar el patrimoni natural de l’exposició Planeta Vida… No us perdeu aquesta sessió de formació on reflexionarem com encaixar els materials naturals, les preguntes, els continguts científics i els llibres de coneixement per fomentar l’aprenentatge científic amb l’alumnat. Us esperem el dijous 3 de desembre de 17.30 a 19.30 h al Museu de Ciències Naturals de Barcelona – Parc del Fòrum – Formulari d’inscripció.

A banda, hem preparat una sèrie de recursos, propis i externs, que us poden ser d’utilitat en la vostra tasca docent. N’hi ha de relacionats amb les nostres exposicions, però també en trobareu sobre ciències naturals i ciència ciutadana.

A més a més, podeu consultar les nostres publicacions sobre didàctica de les ciències i també consultar l’oferta d’activitats que tenim plantejada per a mostrar el nostre model pedagògic a docents i col·lectius interessats en didàctica.

Per últim, recordar-vos que amb el vostre carnet docent podeu accedir gratuïtament a totes les nostres exposicions, tant al Museu del Parc del Fòrum, al Jardí Botànic o al nou Centre Martorell d’Exposicions.

Us hi esperem!