EDUNAT


 

Projectes singulars


Us animeu a participar en els nostres projectes singulars? Una proposta per treballar colze a colze entre l’equip docent i l’equip eduatiu del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Cliqueu als enllaços per saber-ne més:

Enfocat a les escoles bressol, per apropar les ciències naturals als infants més petits. Durant tot el curs.

Una proposta per endinsar-nos en el món dels cargols terrestres i la ciència ciutadana. Es pot realitzar en qualsevol moment del curs. Destinat a secundària. Durant tot el curs.

Ens ajudeu a visibilitzar les dones del camp de la ciència? Volem fer créixer la nostra exposició digital. 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Durant el 1r trimestre.

Una proposta diferent per treballar l’evolució amb l’alumnat de 4t d’ESO. Durant el 2n i 3r trimestre.

Us convidem a identificar espècies en un espai natural i proper al centre educatiu per conèixer la seva biodiversitat i crear una guia científica amb l’alumnat de Cicle Superior d’Educació Primària. Durant el 1r trimestre.

Us convidem a aprofundir en el fenomen de la pol·linització i descobrir com les relacions entre flors i insectes pol·linitzadors són essencials per al manteniment dels ecosistemes i la biodiversitat. 3r i 4t de primària. Durant el 2n i 3r trimestre.

si voleu més informació sobre algun d’aquests projectes, podeu contactar amb el servei educatiu a través del correu: edunat@bcn.cat.