BiciNat: el Museu sobre rodes

La BiciNat és un projecte de treball que el Departament d'Educació i Activitats ha estat desenvolupant amb el Consell d'Infants del Museu.
1 d'octubre de 2019

La BiciNat és un projecte de treball que el Departament d’Educació i Activitats ha estat desenvolupant amb el Consell d’Infants del Museu. Durant el curs 2017-2018, els i les conselleres van consensuar una proposta de redisseny d’una bicicleta elèctrica que el Museu tenia en desús. Aquesta proposta fou traduïda en un prototip que el Consell va aprovar en la primera sessió del curs 2018-2019.

La BiciNat ja és una realitat i després d’un procés de “tuneig” ja està a punt de rodar pels carrers de Barcelona i a acostar el museu a la ciutadania!

Aquestes són les dates dels seus primers compromisos:

• Dissabte 5 d’octubre, de 10 a 13:30 h: Mostra d’entitats del Besòs-Maresme, Rambla Prim (Barcelona)
  • Dissabte 26 d’octubre, d’11 a 19 h i diumenge 27 d’octubre, d’11 a 18 h: Festa de la Ciència, Parc de la Ciutadella (Barcelona)

A més a més, properament la BiciNat es desplaçarà als dos centres escolars participants al Consell d’Infants del Museu, Escola Els Horts i Escola Els Porxos, per presentar la bicicleta a consellers i conselleres!