De la bicicleta al replantejament de la maqueta!

Durant el curs 2018-2019, el Consell d'Infants del Museu ha ultimat els detalls de la nova bicicleta NAT i ha fet propostes sobre la futura illa de ciència dedicada a la biodiversitat de Catalunya.
20 de març de 2019

El 29 de gener es va reunir, per primera vegada aquest curs, el Consell d’Infants del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, un consell assessor format per 16 nens i nenes de les escoles Els Porxos i els Horts del districte de Sant Martí de Barcelona.

Aquesta primera reunió va comptar amb la participació d’Anna Omedes, la directora del museu, i de Lina Ubero, la cap de programes públics.

La reunió serví per tancar el projecte en el que varen treballar durant el curs anterior: el replantejament de la BiciNat, una bicicleta elèctrica originalment dissenyada per acompanyar infants a l’interior de l’exposició permanent “Planeta Vida”; per aquest motiu assistí Oriol Muñoz, de l’empresa Dos de Nou, qui els va presentar la nova proposta de la BiciNat, un disseny plantejat per a què la bicicleta es converteixi en una caixa contenidora de material per a fer activitats i que ha tingut en compte totes les indicacions i suggeriments dels consellers i conselleres del curs passat. Si tot va bé, el mes de juny la podreu veure en funcionament al Festival de la Ciència del parc de la Ciutadella

L’encàrrec per aquest curs es centrarà en com incorporar i adaptar la maqueta de la biodiversitat de Catalunya, de l’exposició Som Natura, en una nova  illa de ciència de l’exposició Planeta Vida. Esperem poder-vos donar més informació del projecte a finals de curs!

Podeu consultar el detall de les seves sessions consultant les actes de les reunions: