Visita lliure al Jardí Botànic

Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona

La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima Mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol del Jardí Botànic: Totes les mediterrànies del món. I també podeu fer una visita virtual de l’espai. També us facilitem un plànol del Jardí Botànic Històric.

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu.

Els grups escolars accedeixen al Jardí Botànic cada 30 minuts, reserveu la vostra hora d’entrada

Sessió de preparació Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona

Us proposem trobar-nos per ensenyar-vos i conèixer els recursos que ofereix el Jardí Botànic de Barcelona, amb l’objectiu que docents i acompanyants pugueu preparar i optimitzar la visita lliure que realitzareu amb el vostre grup.

Aquesta sessió tindrà lloc el proper dimecres 23 d’octubre de 2019 a les 18 h al Jardí Botànic de Barcelona,  Carrer Doctor Font i Quer 2, Parc de Montjuïc. Us podeu apuntar en el següent enllaç.

Altres: Bosc Turull

Setmana de la Diversitat