Visita lliure al Jardí Botànic

Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona

La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima Mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol del Jardí Botànic: Totes les mediterrànies del món. I també podeu fer una visita virtual de l’espai, o consultar més informació sobre el Jardí Botànic de Barcelona en el següent enllaç. També us facilitem un plànol del Jardí Botànic Històric.

Us recomanem que combineu aquesta activitat amb la visita a l’exposició Més que abelles en el mateix Jardí botànic de Barcelona.

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu. Cada 30 minuts pot accedir un grup escolar.

Com a novetat, s’ha afegit una maqueta tàctil dissenyada especialment per a persones amb discapacitat visual, però accesible també per a tots als públics. L’objectiu és que aquests col·lectius es puguin fer una idea de com és el Jardí Botànic, tocant els relleus i els pendents que la maqueta ofereix.

• Sessió de preparació de visites lliures al Jardí Botànic de Barcelona: 6 d’octubre de 18 a 19.30 h.
    Començarem coneixent el Jardí Botànic i aprofitarem per visitar l’exposició temporal ‘Més que abelles‘. Cal inscripció prèvia, us podeu apuntar en aquest enllaç.

Al centre educatiu
Altres espais