Visita lliure al Jardí Botànic

Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona

La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima Mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol del Jardí Botànic: Totes les mediterrànies del món. I també podeu fer una visita virtual de l’espai, o consultar més informació sobre el Jardí Botànic de Barcelona en el següent enllaç. També us facilitem un plànol del Jardí Botànic Històric.

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu. Cada 30 minuts pot accedir un grup escolar.

NOVETAT! Sessió de formació per preparar la visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona

Si et vols preparar la visita lliure al Jardí, apunta’t a la sessió de formació per a conèixer tots els recursos que ofereix aquest espai. La sessió del proper dimecres 1 d’abril a les 18 h, queda ajornada fins a nou avís, degut a la situació que estem vivint. Si és del vostre interès, igualment et pots apuntar al següent formulari i ens posarem en contacte quan tinguem nova data.

Al centre educatiu
Del museu a l'escola