Descripció:
L’exposició ens presenta una visió de conjunt de la natura que integra totes les disciplines de les ciències naturals. Està dividida en quatre espais: Introducció. La biografia de la Terra. La Terra avui. Illes de Ciència: Classificació i nomenclatura, Comportament animal, Evolució, Gabinet Salvador, Biodiversitat a Catalunya i La feina que no es veu.

Continguts:
Éssers vius: descripció, interacció i funcions. Model científic. Temps geològic. Classificació. Evolució.

Objectius:
Explicar diferents conceptes sobre la vida a la Terra.
Observar atentament les peces que s’hi exposen.
Mantenir una actitud de respecte vers la natura.

Observacions:

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu.

S’inclouen diverses propostes com a recurs didàctic per fer la visita lliure amb diversos itineraris suggerits.

Materials de suport

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol de l’exposició Planeta Vida i més informació sobre aquesta exposició de referència en el següent enllaç.

També podeu descarregar-vos els Itineraris autoguiats a l’apartat de la web Edunat de Recursos per preparar una visita. Els itineraris autoguiats són materials didàctics que us oferim perquè pugueu preparar una visita dinamitzada pel vostre compte al Museu. Estan adaptats a Educació Primària i Secundària.

Voleu conèixer venir a conèixer l’exposició i així preparar-vos la visita lliure amb el vostre grup?
El dimarts 19 de març a les 18 h oferirem una sessió de formació adreçada a docents i acompanyants de grups.
Enllaç al formulari d’inscripció

Fer una reserva

Tancar

Cal fer la reserva amb antelació enviant el formulari de sol·licitud de visita.

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a activmuseuciencies@bcn.cat

Pots consultar la nostra “Política de protecció de dades” a les Notes legals del nostre web.

Dades de contacte

Quan vols realitzar l'activitat?

L’ompliment d’aquest formulari en cap cas indica que s’ha realitzat la reserva en ferm. El Servei d’informació i Reserves es posarà en contacte amb vosaltres per fer confirmar la reservar i tramitar el pagament.

Veure totes les activitats

Per nivell educatiu

Col·lectius Apropa Cultura
Casals de 3 a 6 anys