Visita al Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Visita lliure a l'exposició Planeta Vida

L’exposició ens presenta una visió de conjunt de la natura que integra totes les disciplines de les ciències naturals. Està dividida en quatre espais: Introducció. La biografia de la Terra. La Terra avui. Illes de ciència que tracten sobre la Nomenclatura i classificació biològica, Evolució, Etologia i comportament animal i Mediterrània.

Continguts:
Éssers vius: descripció, interacció i funcions. Model científic. Temps geològic. Classificació. Evolució.

Objectius:
Explicar diferents conceptes sobre la vida a la Terra.
Observar atentament les peces que s’hi exposen.
Mantenir una actitud de respecte vers la natura.

Observacions: Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu.

S’inclouen diverses propostes com a recurs didàctic per realitzar la visita lliure amb diversos itineraris suggerits.

Us podeu descarregar els suports per cada part de l’exposició i els itineraris didàctics per primària o  els itineraris didàctics per secundària i Batxillerat. Trobareu més informació a l’apartat de Recursos per preparar una visita.

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a educacio@museuciencies.cat

Museu de Ciències Naturals

Setmana de la Diversitat