El Museu de Ciències Naturals de Barcelona s’Apropa

Una proposta per a la Gent Gran
4 de febrer de 2022

Durant el període de febrer a juliol de 2021 vam estar pilotant de la mà d’Apropa Cultura una nova proposta del Museu de Ciències Naturals de Barcelona a les residències i centres de dia de Gent Gran.

Vam tenir l’oportunitat d’entrar als centres residencials en un moment molt complicat degut a la covid. I ha estat una experiència fantàstica poder aportar un bri d’alegria a aquest col·lectiu.

En aquest vídeo que trobareu a continuació, es presenta el cicle ‘El Museu s’Apropa’, on hem participat diversos Museus de la ciutat.

Hem creat una activitat on a partir de diversos elements naturals del nostre patrimoni proposem observar-los i manipular-los, per crear una conversa conjunta des d’un punt de vista més científic i un altre de més quotidià.

Com que a vegades una imatge diu més que mil paraules… Us deixem un vídeo que han preparat des de la Residència i Centre de Dia Casa Asil de Sant Andreu de Palomar:

Des d’aquest curs l’activitat és oberta a totes les residències i centres de dia de Gent Gran de la ciutat de Barcelona. Si voleu reservar aquesta activitat entreu al següent enllaç.

I per conèixer les altres propostes que oferim a Apropa Cultura, entreu en aquest enllaç.