Connectem amb…el documental d’investigació!

7 de juny de 2017

El passat 1 de juny vam inaugurar l’exposició que posa punt i final, un any més, al Projecte de Proximitat del Museu Blau: un projecte educatiu desenvolupat al llarg del curs 2016-2017 i que es va promoure a partir de l’exposició “Spinosaurus, el gegant perdut del cretaci”. La proposta que vam fer a les escoles del Districte de Sant Martí de Barcelona va ser desenvolupar una investigació a partir d’una peça clau per després explicar-ho en format documental. D’aquesta manera, el projecte pretén provocar una nova mirada al barri per part dels nois i les noies dels centres educatius participants.

Professorat i alumnes, amb la formació i l’assessorament del Museu i de Dídac Roger, de Kineina, han treballat plegats, han mirat el barri des de diversitat d’angles, han interaccionat, han compartit, han establert lligams i han generat espais per gaudir i aprendre.

El Museu vol agrair molt especialment als prop de 200 alumnes i als 8 mestres, l’empenta, la implicació i la participació que ha fet possible la realització d’aquest projecte.