El documental de l’Escola Fluvià

El Museu explicat per l'alumnat de sisè
9 de setembre de 2021

Aquest passat curs 2020-2021 hem tingut la sort de col·laborar amb l’alumnat de sisè de l’Escola Fluvià. Des de fa uns quants any, aquesta escola elabora documentals de proximitat i enguany van decidir que el Museu de Ciències Naturals seria un dels protagonistes. En aquest vídeo podeu veure el resultat final del documental, però el procés creatiu ha estat més llarg.

En primer lloc van treballar a l’aula tot allò que s’havia de tenir en compte per fer un documental. A continuació van començar a preparar l’storyboard i ens van venir a veure al Museu. En aquesta primera sessió els vam presentar els diferents espais que tenim i també els perfils de les persones que hi treballem. Finalment, van tornar dos dies a fer les gravacions, tant dels espais com de les entrevistes.

Un plaer haver participat en aquest projecte!