En col·laboració i ApS amb centres educatius
Escola + Museu
Volem ser el vostre suport a l’hora de desenvolupar un projecte escolar, podem partir de les nostres exposicions però també podem acollir propostes d’altres àmbits, des d’una perspectiva de diàleg disciplinar.
Els projectes en col·laboració necessiten la vostra implicació, que participeu del seu disseny i de la seva execució. No es tracta d’un encàrrec sinó d’una col·laboració en la que el projecte s’ha de crear entre tots: docents i equip educatiu del museu.
Per tal de compartir amb la resta de la comunitat educativa aquests projectes, el museu pot decidir oferir-los a la resta de centres publicant-los a l’agenda escolar del museu i/o al web de l’xtec.
Actualment estem treballant en la programació dels projectes d’enguany. Podeu fer la sol·licitud aquí
Projectes en col·laboració realitzats anteriorment:
- ‘Museïtzem’ amb l’Escola Augusta: curs 2018-2019
- Museïtzació d’una nova Illa de Ciència al MCNB amb l’IES Quatre Cantons: curs 2016-2017