Visita lliure a l’exposició “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors: la vida en joc.”

Visita lliure a l'exposició del Jardí Botànic de Barcelona

La visita a l’exposició “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors: la vida en joc” us permetrà descobrir el vincle doblement beneficiós entre els insectes i les flors, una relació fonamental per a la reproducció d’una gran diversitat de plantes. L’exposició s’estructura en 7 àmbits que us ajudaran a aprofundir en el fenomen de la pol·linització, conèixer la gran diversitat d’insectes pol·linitzadors que intervenen en aquest procés així com prendre consciència del paper fonamental de la relació entre insectes i flors per a garantir, entre altres aspectes, bona part de l’alimentació que consumeix l’ésser humà i altres serveis ecosistèmics.

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu. Les visites es poden fer en grups de 15 persones com a màxim. Es podrà visitar en torns de mitja hora.

Altres: Bosc Turull

Programació especial