Us presentem la nova exposició temporal al Museu de Ciències Naturals de Barcelona – Parc del Fòrum. Es tracta de ‘Bebès animals‘, una exposició destinada a infants de 3 a 8 anys, on les cries dels animals són les protagonistes. L’objectiu de la mostra és iniciar els més petits en nocions senzilles de la biologia i el comportament animal, tot comparant-s’hi per prendre consciència del seu propi desenvolupament.

El recorregut està dividit en sis etapes:

• Naixement
  • Amenaça i protecció
  • Aprenentatge
  • Funcions vitals
  • Desenvolupament i Autonomia

Qui surt de l’ou i qui del ventre? Com es protegeixen per no ser menjats? Com aprenen i quan esdevenen autònoms? A partir d’aquest i altres preguntes, els infants es submergiran en el fascinant món dels bebès animals, des que neixen fins que s’independitzen. Espècimens naturalitzats com zebres, lleons, ànecs i pingüins, audiovisuals i diferents propostes educatives per aprendre jugant. Un espai creat a la mida d’infant, on tot està a la seva alçada perquè no es perdin cap detall.

Al centre educatiu
Altres espais