Un matí de Niu Volant

Ciència amb infants de 2 a 3 anys. Una versió portable del Niu de Ciència, a disposició de les escoles bressol de la ciutat.

Aquest proposta pretén oferir una alternativa als grups que no poden desplaçar-se físicament al Museu en el context de la situació creada per la Covid-19. Del Museu a l’escola!

Pot aquest temps d’incertesa aturar la capacitat i les ganes de conèixer el món dels infants? Com apropem les Ciències Naturals als infants de l’escola bressol? El Niu Volant viatja un matí a l’escola carregat de materials naturals segurs i propostes didàctiques per estimular la capacitat d’observació i investigació innata dels infants sobre la natura i el món que els envolta. Un matí per apropar als infants dels grups de grans i a l’equip docent de l’escola la filosofia i manera de fer del Niu de Ciència.

En aquest enllaç trobareu més informació del Niu Volant.

Un matí de Niu Volant, només s’ofereix a les Escoles Bressol de Barcelona.

Al centre educatiu
Del museu a l'escola