Escolab. Sigues botànic per un dia, taller d’identificació de plantes

Activitat inclosa en la programació Escolab 2020- 2021

Amb l’ajut de la lupa binocular observarem els caràcters morfològics que defineixen les famílies més representatives de la flora vascular mediterrània estudiant diferents mostres de planta silvestre cultivada o espontània al Jardí Botànic.

Posteriorment, aprendrem l’ús de claus dicotòmiques per a identificar espècies i identificarem a nivell d’espècie 3 o 4 plantes amb l’ajut de la Flora Manual dels Països Catalans”.

Aquesta activitat forma part de l’EscoLab i la portem a terme investigadors de l’Institut Botànic de Barcelona.

EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l’oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l’avenç de la societat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que existeixen avui i entrar en contacte directe amb els seus equips multidisciplinaris i les seves línies de recerca. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l’aula connectant el currículum amb l’actualitat científica.

Inscripcions:

Les inscripcions a les activitats que formen part de l’EscoLab es realitzen a través de la web escolab.bcn.cat

Al centre educatiu
Del museu a l'escola