EDUNAT


 

FAQ


En aquest apartat trobareu algunes de les preguntes que més sovint ens feu. Si teniu alguna pregunta que no trobeu en aquest llistat envieu-nos-la a: activmueuciencies@bcn.cat per tal de donar-li reposta i de valorar d’incloure-la en aquest llistat.

Preguntes freqüents

  • Quin és el procediment a seguir per a fer una reserva?
  • Quin és el termini per fer el pagament de les activitats reservades?
  • Què he de fer en cas de necessitar anul·lar una reserva?
  • Puc canviar les activitats que he reservat un cop fet el pagament?
  • Ens podem acollir a alguna promoció o descompte?
  • Què he de fer quan arribo amb el meu grup al Jardí Botànic o al Museu Blau?
  • Hi ha zones habilitades per esmorzar o dinar al Museu Blau i al Jardí Botànic?
  • Quants acompanyants són necessaris per a poder fer una activitat dirigida?
  • Què passa si arribem tard?
  • Què passa si hem reservat una activitat al Jardí Botànic i plou o hi ha previsió de pluja?
  • Es pot adaptar l’horari de les activitats?
  • Les activitats dirigides inclouen la visita a l’exposició de referència Planeta Vida del Museu Blau o al Jardí Botànic?
  • Podem visitar les exposicions temporals abans o després de realitzar l’activitat reservada?
  • Puc assistir a les sessions d’atenció al personal docent encara que no tingui cap activitat reserva per aquest curs?
  • Tinc dubtes sobre quina activitat és la més adequada per al meu grup, qui em pot assessorar?
  • Hi ha activitats adaptades a persones amb necessitats especials?