La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima Mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol del Jardí Botànic: Totes les mediterrànies del món. I també podeu fer una visita virtual de l’espai, o consultar més informació sobre el Jardí Botànic de Barcelona en el següent enllaç. També us facilitem un plànol del Jardí Botànic Històric.

Observacions:

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu. Cada 30 minuts pot accedir un grup escolar.

A l’entrada del Jardí hi trobareu una maqueta tàctil dissenyada especialment per a persones amb discapacitat visual, però accessible també per a tots als públics. L’objectiu és que aquests col·lectius es puguin fer una idea de com és el Jardí Botànic, tocant els relleus i els pendents que la maqueta ofereix.

Al prat de davant de l’Institut Botànic de Barcelona (a la part de dalt del Jardí Botànic) hi trobareu una novetat al costat de l’hotel d’insectes, l’espiral d’aromàtiques i arbres fruiters, un papilionari. En aquest enllaç hi trobareu més informació.

Si us voleu preparar la visita lliure us recomanem assistir a la sessió de formació prevista pel dimarts 3 d’octubre de 2023 a les 18 h.
És necessari apuntar-se en aquest formulari.

Fer una reserva

Tancar

Cal fer la reserva amb antelació enviant el formulari de sol·licitud de visita.

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a activmuseuciencies@bcn.cat

Pots consultar la nostra “Política de protecció de dades” a les Notes legals del nostre web.

Dades de contacte

Quan vols realitzar l'activitat?

L’ompliment d’aquest formulari en cap cas indica que s’ha realitzat la reserva en ferm. El Servei d’informació i Reserves es posarà en contacte amb vosaltres per fer confirmar la reservar i tramitar el pagament.

També et pot interessar

Per nivell educatiu

Col·lectius Apropa Cultura
Casals de 3 a 6 anys