La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.

Podeu consultar i descarregar-vos el plànol del Jardí Botànic: Totes les mediterrànies del món. I també podeu fer una visita virtual de l’espai. També us facilitem un plànol del Jardí Botànic Històric.

Activitat gratuïta per a grups escolars fins a 18 anys, cicles i cursos formatius amb formacions vinculades amb el museu.

Els grups escolars accedeixen al Jardí Botànic cada 30 minuts, reserveu la vostra hora d’entrada

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a educacio@museuciencies.cat

Institut Botànic de Barcelona
Museu Blau