Escolab. Sigues botànic per un dia, taller d’identificació de plantes

Activitat inclosa en la programació Escolab 2016 - 2017. A càrrec dels investigadors de l'Institut Botànic de Barcelona.

Amb l’ajut de la lupa binocular observarem els caràcters morfològics que defineixen les famílies més representatives de la flora vascular mediterrània estudiant diferents mostres de planta silvestre cultivada o espontània al Jardí Botànic.

Posteriorment, aprendrem l’ús de claus dicotòmiques per a identificar espècies i identificarem a nivell d’espècie 3 o 4 plantes amb l’ajut de la Flora Manual dels Països Catalans”.

Aquesta activitat forma part de l’EscoLab i la portem a terme investigadors de l’Institut Botànic de Barcelona.

EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l’oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l’avenç de la societat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que existeixen avui i entrar en contacte directe amb els seus equips multidisciplinaris i les seves línies de recerca. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l’aula connectant el currículum amb l’actualitat científica.

Inscripcions:

Les inscripcions a les activitats que formen part de l’EscoLab es realitzen a través de la web escolab.bcn.cat

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a educacio@museuciencies.cat

Museu de Ciències Naturals

Setmana de la Diversitat