Sortida d’observació de flora al·lòctona i taller d’identificació de plantes vasculars

Aquesta activitat forma part de la programació especial de la Setmana de la Ciència curs 2017-2018
A càrrec dels investigadors de l'Institut Botànic de Barcelona

Realitzarem una sortida per a observar la diversitat de la flora al·lòctona i els seus impactes sobre la flora autòctona de la muntanya de Montjuïc, en la que estudis recents han llistat 226 tàxons al·lòctons en només 3,6km2.

Posteriorment, amb l’ajut de la lupa binocular, observarem els caràcters morfològics que defineixen les famílies més representatives de la flora vascular autòctona mediterrània estudiant diferents mostres de plantes silvestres cultivades al Jardí Botànic de Barcelona i les identificarem a nivell de gènere o espècie emprant el llibre “Flora Manual dels Països Catalans”.

Taller d'identificació de plantes

També podeu trucar al 932 562 220 o enviar un correu electrònic a educacio@museuciencies.cat

Museu de Ciències Naturals

Setmana de la Diversitat